måndag 21 oktober 2013

Anledningen till min dåliga uppdatering / The reason behind my blog absence


...är denne lille kille, Torsten, som föddes den 18 september. Han tar upp all min tid för tillfället och gör det svårt för mig att få tid att pyssla med dockskåp och miniatyrer. Därför kommer det bli glest med inlägg här ett tag framöver. Är det någon som är intresserad av bebislivet kan ni läsa min andra, mer personliga, blogg här.

English: ..is this baby boy, born on September 18th. Since I'm busy taking care of him I won't have much time for miniature making and hence the blog will suffer for the time being. 

1 kommentar:

  1. Jag har ju gått o undrat hur det gått för dig med bebisen =) Men min blogglista med alla bloggar jag följer var helt tom en dag =( Och tydligen glömde jag lägga in dig igen när jag försökte återskapa den, men idag kom jag på att kolla "manuellt" och nu är du tillagd igen iaf =)
    Hoppas allt gått bra och att ni har det mysigt tillsammans =) Ska titta in på andra bloggen med, jag bara älskar bebisar, de är ju som världens finaste miniatyrer ;)
    Hannah

    SvaraRadera